CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 12, 2012

Syukur Alhamdulillah

Hai uolz..Berdirinya aku di sini untuk mengucapkan syukur atas kata2 buruk si babi n si tapir terhadap hubungan aku n hafiz..aku pun x faham..apa yang dijaki kn sgt..agaknye balak dorang x bg kasih syg x..tu yg meroyan cm anjing tu..tapi xpe..aku rase cm artis pulak bila org suka bergosip sal aku ni..hihi..muka da la sememeh..pastu mlot busuk..ajak geng tu yg x tahan..takut nk sakit hati sorang2..kesian tgok budak terencat..mmg padan la ngan kerja yg di buat..ok..bye si jongang n si idung pig..muwah..kboi..

Wednesday, October 3, 2012

Rindu tangat2...haha

Hai semua...hok aloh..anderoid ni ado blogger app rupanyer..baru makcik taw..lame dah x update..buat blog x update..mcm masak tapi x makan2..boleh gitu?actually ngah ngantuk ni..almaklumlah..syif mlm..rabak sikit matanye..dicampur ngan mkn ubat batuk..lagi lah obedos..kui3..2 night more to go..hihi..pastu cuti..balik mersing..tp xtaw la sempat ke x jmpe heartfruit itew..rindu babat..ok lah..tu je..nanti gua update lagi..byk lagi story mory..tp ngah mamai..jadik x bole pikir ngan waras sgt..bye kawan2..

Assalamualaikum ;)