CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 19, 2011

Yayunk Kemba yang Semak...huehuehue..

Assalamualaikum pembuka bicara..ceyh..menyanyah dah!!!
Ish3..semenjak bermenjak-menjak ni..
rajin bebeno teman update blog..
dah bosan tahap raja cipan dah ni...
Maunyer tak..bukan selalu pon dpt rajinkan diri maen taip2 bagai ni..
tak koser mak nox..
tapi g wat blog..ape ke bangang nyer lah hai kate ko..
hari ni beday cik kemba saya..
opssss bukan kemba betol lah..
we all satu batch..
tapi rmai betol yang kompius..
nak2 tyme kitorang posting sesama..
mesty mike akan pggil aku ekyn..
dan ekyn plak mike panggil ain..
gasak lah jah oiiii!!!!
persamaan nye muka ngan bulan lahir je pon..
pangai totally tak sama lah ken..
coz ekyn tu lembot sket..
haku????!!!!
jangan ckp la..mood swing tak menyudah..
slalu jgak la ekyn ni kne sound..
sian ko nox..
kita kalau gadoh mesty dua2 nanges ken???
aku ni dari segi fizikal mang x rapat mcm belangkas pon ngan ekyn..
but...dari segi jiwa..rapat..
aku sayang dye ni..
mang da mcm kembar betol..
tapi tataw la ken dye???
(tacink jap..haha)
tapi aku terkilan coz..dye tak dipanggil interbiu..
naseb dye tak tacink ngan aku..
maw menggelabah nanty :)


ni lar budak senget tuwh...gedik khan???
BTW..i lap her <3



0 khabar angin: