CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 29, 2011

Awak Anugerah Terindah

Cinta..satu perasaan yg Allah wujudkan pada haty setiap manusia tanpa mengambil peduli siapa pon seseorang itu..si kaya, si miskin, si cantik mahupon si hodoh..semua berhak memiliki cinta..dari perasaan yg satu ni kita akan rasa happy, sedih, kecewa, terharu n mcm2 la..ada jugak yg sanggup merosakkan diri sendiri sbp cinta..memang cinta ini membunuhku betol la..

Cerita aku bermula bila aku kenal dia..Mohd Hafiz Azizan..macam mane aku boleh tersayang dia..2 sume kuasa Allah dicampor ngan permainan hati..aku sendiri pon x pasti..Ya Allah..aku bersyukur dengan apa yg kau berikan aku selama ini..dan aku bersyukur sebap Allah jumpa kan aku dengan dia..insan yg masih wujud dalam hati kecil aku ni..aku serius tok dia jadikan masa depan aku..

Tapi....impian aku sikit lagi nak hancur..aku pon dah tak taw ape lagi aku nak buat..aku sangat-sangat buntu skunk ni..aku dah tak kuat lagi..sekali lagi aku hampir kalah dalam bercinta..tapi aku dah cuba sedaya upaya aku..aku masih sayangkan apis..aku nak sgt dia dpt mcm dulu lagi..aku tak taw ape aku nak buat kalau dia dah x ada lagi dlm life aku..ape jer kenangan ngan dia..bila aku teringat..otomatik air jernih lincah keluar dari mata aku..ermm..esok lusa boleh jadi Ain Selamat lah..apa nak buat yer??

Aku cuba berlagak keras hati..sebap aku taknak nanti dia rasa bersalah untuk tinggalkan aku..sumpah aku sangat sedih..tiap malam aku hanya mampu berdoa dan menangis..menangis..menangis..bila air mata ni nk kering entah..

Dear Chenta Aty:


Awak2..saya masih sayang awak mcm dulu2 lagi..saya sedih kita jadi mcm ni..dah mcm musuh pon ada..tapi tak pe..saya ada kesabaran lagi..saya minta maaf kalau saya banyak dosa ngan awak..saya tahu saya bukan yang terbaik..mungkin ada yang lebey perfect untuk awak..awak jaga diri baik2 okey..saya doakan awak happy selalu..taknak kusot2..taknak sakit okey..saya nak berterima kasih kat awak..sebap awak sayang saya n buat saya happy..semoga Allah balas kebaikan awak..saya selalu sayang awak:)..rindu kita yang dulu..

0 khabar angin: