CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 6, 2011

aku dicipta tok jaga kau..part 2

tajuk ni lagi??
sorry lah..xada idea tok tajuk..
hmm.....
maaf incik blog..
ngan kaw jer aku bleyh ngadu..
walaupon x ada respons..
yg penting aku pwas aty..
sbp luahkan kat manusia pon ..
xkan pernah ada yg pham..
n sudi pham keluhan anak yatim cam aku..
kenapa dye wat aku mcm aku ni x ada perasaan..
tok aku sume dye tak boleh..
tapi tok dye..
aku wajib wat..
sebap ape?
sebap aku tak nak hilang dye..
aku takkan tinggalkan dye..
tu janji aku..
tapi dye x FAHAM!!!!!!
knape???
sumpah aku sedih...
dye suka fitnah aku mcm2..
aku menangis..
aku terasa nk pegi..
tapi aku tak boleh...
apa lagi aku nak wat pon aku tak taw..
aku tak sampai haty nak wat dye sakit..
aku tak nak dye nanges sbp aku..
aku selalu cuba yang terbaek...
tapi dye mcm x amek kisah langsung sume 2..
salah aku ke?
aku cuma nak ksh syg jer dari dye..
atleast ada org jaga aku..
dulu aku cple..
last2 aku kne buang mcm sampah..
tapi aku tak pnah ada niat nak bls dendam..
sbp aku cye ngan ALLAH..
sorry sbp aku emo hari ni...
ntah lah..
KUSOTTTTTTTTTTTTTT..
p/s: thanx syg wat aku saket lagi.. : )
enjoying that...

0 khabar angin: