CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 2, 2011

Soalan Cepumas..muehehehe..

Bila tiba hari raya jer..memang rumah mak tok aku ni x putus2 tetamu dtg..sedare yg jawuh2 pon sanggup dtg..apetah lagi sdare yg dkat2 ni..haha..tapi yg x boleh nk blar sgt..bila ada yg tanya teman bila nk kawen..ades..sesuatu yg mls nak di dengo..haha..bkn tak nak..tapi lom sampai seru..keje pon tak..ada haty nak kawen..jgn berangan la cik ain oit..haha..sebagai manusia waras dan normal memang teringin lah,sebap nak jdikan yg haram pada yg halal kot..pah 2 tgok lak dak2 yg muda2 ada yg dah kawen..maw nyer x tergugat..rase cam x market..hikhik..(ni kalau mak baca,sumpah die kate aku gatal..sowi mak...)ish...x leyh2..kejar kerjaya dulu..lagipon, dgn confident level yg melambung2..takkan lari incik apis dikejar..haha..(tak gitu ling???)ntah pape la aku merapu ni..hmmm..