CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 17, 2011

Pempuan kuat makan....

tengok muka pempuan kat atas ni..
gler bahagia muka dpt makan..haha
masa ni saje je mengada2 mkn siap ltak tisu lagi kat dada..
bajet mcm mkn kat hotel jer kan??
padahal mkn makanan tapau jer..hesh..
apeee pon tak boleyh minah ni..
kuang,kuang,kuang
maaf yer awek apis mang gini..
nampak makanan mcm nampak emas jer..hahaha
apa yg penting..
pempuan ni cuba tok mkn banyak sebap kononnyer nak bagi gem0k..
tapi sedeyh..(ala2 slang Jai KL Gangster)..
tak gemok jugak..
bagilah mkn 4 lori p0n..
badanyer segitu gak..huhu..
sampai satu hari tu aku dpt nick name baru..

TOYOL!!!!
hish..hud0h n0 la k0 ni..hik2..

gara2 aku mkn tak hengat2 kat mamak masa tuwh..
haha..jhat tol dak2 ni...
owkey..rasenyer 2 jer kot.
style aku tak suke membebel panjang lebar..
bukan orang nak baca n0..hehe..
okey..chow bedah...
zasssssssssss!!