CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 2, 2011

Mat Rempit vs Budak Mesjid

Hehe...maaf yer b..nak ngumpat sket..
Aku sgt ske pic incik yg ni..sweet gler..
Sjuk pwot cik peah pregnantkan dye..
Mcm ada ciri-ciri calon suami soleh gitu lorh..hehe..
Kalau la betol2 incik mcm ni..alahai..
Alaaaaaaaa..sukenye.
Sama ada betol tak..
2 urusan dye ngan Allah..
Ape2 pon dye ni lah bf,teman ketawa,teman gadoh (gadoh x hengat dunia..ase mcm nak kiamat),bahan tok aku menganjeng..
Sometimes dye mcm abang aku..dok membebel jer keje..haha..
Tapi bile cter sal ego..hah,amek kaw..
Ego setebal kerak bumi..memang jahanam aku kalau layankan sgt ego die..hehe..
Pape pon aku taw dye syg aku..(kan mok2??)..
Kita syg awk b.. 
Ejah sket bohhhh!!!