CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 16, 2011

Cinta Muka Buku epis0de 2..

Hyep u olz..
Assalamualaikum w.b.t..
actually kite ngah menghidap penyakit bosan yang kronik..ekekeke..
Apeee p0n tak bleyh...
Ni kite sesaje nk surutkan penyakit tu ngan mengep0st entry yg mungkin merapu..
Wokeyp..first tersgt la happy balek kampung..
sgt la peaceful..dpt tgok mak n adek-adek ku yang tembam..hehe
Okey2..berbalek pada ape yang aku nak cter ni..
still tentang cinta..
aku ni bukan la jiwang sebenanya..
dan aku berasa kekok bila terlalu romantik..
aku suka tgok couple (yg dah kawen ataw belum kahwin)
sgt sweet owkey..
nak jadi mcm 2..tapi tak bape superb ar..hehe
tapi semalam tetiba jer kesengalan terserlah lalu aku p0n.....
mengada-ngada ngan incik..
padahal tyme 2 incik ngah saket..cian dye..sob3..
cternyer aku sesaja jep gune panggilan laen sket..
ala2 meloyakan tekak aku sendiri..
apatah lagi incik..huahuahua..
panggilan yang aku gunekan ucuk ngan anje..comel kan??
sampai incik kate ni: "nak muntah aku dengo..haha"
tapi pas2 dye layankan jugak..
incik ni mang best..
dye mcm astro lah.."macam2 ada"
kita sukeeeee!!
agagagaga..
mcm minah rempit ke??haha
ni placing jer ngan gf no.2 incik..
..kaki tak sampai nk ride..
di snap oleh ucuk kite =D