CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 15, 2011

Cinta ini membunuhku...

Hmmmmmmmm..sdey sgt ni...pe salah aku sampai aku kne uji sampai mcm ni..kejam sgt ke aku??aku menyesal sentuh cinta..betol2 membunuh aku..bkn fizikal..tapi mental..totally ianya membuat aku jadi seorang ain yang baru..bkn yg dulu2...knape ni??aku dah jauh menyempang..aku nak kan kebahagiaan..bkn penderitaan..ckuplah aku pnah derita dulu...hmm..mcm mane aku nk lpaskan diri dari benda ni??Ya Allah tolong aku!!!skunk ape aku wat..semua salah di mata die..aku cume wat yg terbaek..sepanjang orang knal aku..aku bkn prempuan yg kasar..aku hormat org tua..aku cuma jd memberontak kalau aku x pwas aty..salah ke??hmm..aku tak suka murung mcm ni...nanty aku gak yg sakit..dulu aku stress last2 aku jtuh sakit..dye nk aku maty baru dye pwas aty agknyer....kan??mcm2 aku da cuba tok bahagiakan dye..tp ttap aku yg slh..hmm..aku perlukan kekuatan..

0 khabar angin: