CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 15, 2011

Cinta ini membunuhku...

Hmmmmmmmm..sdey sgt ni...pe salah aku sampai aku kne uji sampai mcm ni..kejam sgt ke aku??aku menyesal sentuh cinta..betol2 membunuh aku..bkn fizikal..tapi mental..totally ianya membuat aku jadi seorang ain yang baru..bkn yg dulu2...knape ni??aku dah jauh menyempang..aku nak kan kebahagiaan..bkn penderitaan..ckuplah aku pnah derita dulu...hmm..mcm mane aku nk lpaskan diri dari benda ni??Ya Allah tolong aku!!!skunk ape aku wat..semua salah di mata die..aku cume wat yg terbaek..sepanjang orang knal aku..aku bkn prempuan yg kasar..aku hormat org tua..aku cuma jd memberontak kalau aku x pwas aty..salah ke??hmm..aku tak suka murung mcm ni...nanty aku gak yg sakit..dulu aku stress last2 aku jtuh sakit..dye nk aku maty baru dye pwas aty agknyer....kan??mcm2 aku da cuba tok bahagiakan dye..tp ttap aku yg slh..hmm..aku perlukan kekuatan..

Maaf~~


Aku ingin selalu bersamammu..
Walau senang walau kita susah..
Mungkin aku salah di matamu..
Mungkin aku lemah di matamu..
Tapi tak pernah terfikir..
Kau pergi tinggalkan aku..
Bila aku salah di matamu..
Bila aku lemah di matamu..
Ku hanya bisa memohon..
Maaf atas salahku..

Saturday, July 2, 2011

Mohd Hafiz Azizan..

Ish nape aku tetiba rindu gler kat mamat ni??
Mmg p0n..lame gler x jmpe dye..dye kate dye da kurus..
Ya Allah mcm mane rupe la b sy ni..
Nampak beno aku tak reti jaga bf..
Takpe2..nanty kawen syg msk sdap2 tok b..
Bia jd muncet balek..
Baru comel cam putih (rabbit sy..ngeh2..)
Naseb pg td dye kol.
Terubat la jgak rindu tuwh..
Huwaaaa...
Sdeyh ni..
Kalau lah ada pintu Doraemon..wah!!gembiranyer...hehe

P/S: I mish you s0 much..awk mmg suke wat sy skt haty..smpai ase nk benci jer kat awk..tp,nanty msty awk akn wat sesuatu t0k batalkan niat gedik sy tuwh..awk mmg best gler..hehe..sy syg awk berjuta2 lemon..peace~,~