CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 27, 2011

Hidup ni x lame tp esok mseh ada....

Asmekom smue...ngah bosan thap gaban ni...ape pon xder..haha...kalo xder Maxis BB ni..aku bleyh maty katak sbp bosan..sister aku ntah g mane...pakwe pon xder nk mengedix ni ha..haha..ngan masa yg agak byk ni...aku nk manfaatkan ngan berciter sal life aku yg huru hara lg kacau bilau mcm sampah niyh...hish..smakin hary masalah dtg silih berganty tanpa aku bg kad jemputan..dasar x malu ya..hahaha..sbg manusia kat muka bumi ni..aku sme jek mcm org lain..nk mcm kalo bleyh..tp yg mcm2 2lah yg sush..kdg2 pe yg kte nk kan sgt 2 msty x dpt an..tp xper..ni smue prmainan dunia jek..akhirat adalah slamenyer n abadi..cume slagi nyawe msh ade..slagi 2lah aku akn ushakan pe yg aku nk..insya'allah..pe yg penting,kalo ujian yg dtg 2 mmg mcm nk semput aku tempuh..aku xleyh glabah..nanty aku yg jg gler..(aku sendiri pon xtaw pe aku 2lis..da mcm org short jer..)

0 khabar angin: